onsdag 24. august 2011

Hagens andre blomst. Vi har allerede fått innflyttingsgaver. Faktisk tre stykker. Denne kom Birgitte og Kenneth med da de kom på omvisning. det vil si. Birgitte kom og Kenneth skulle sykle og syklet rett forbi. Utelampene våre.


Hani og jeg malte hus en dag det var fint vær. Jeg var veldig klar på å male overbygget over inngangspartiet, men som du ser på bildet kom jeg ikke langt. Rimelig skummelt å stå i usikret stige med lav vinkel, så det får vi ta en annen gang...



Eirik og jeg montere Ikeakjøkken i kjellerleiligheten. Klabb og babb knotet mye og fikk opp 6 skap / skrog på veggen i løpet av en dag.









Doen i 1. etage.


Resten av badet.




Badekaret har kommet til badet i 2. etage.




Trapp trapp trapp. Endelig kom trappen opp. Vel og merke kun den ene delen. Denne ble satt opp idag( 24/8) og går fra 1.til 2.etg.









Kjøkkenet i 1. etg er montert, men mangler hvitevarene. Kjøkkenmontøren hjalp oss å skjære ut hullet til koketoppen.




Det blir stort og godt.










Nå er peisen ordnet slik den egentlig skal være. Mye bedre.


























1 kommentar:

  1. Hei hei.
    Ser det går framover -
    Når blir den store fytte dato ?
    Stilfulle bad dere får og en kjempe flott trapp.
    Gleder meg til MER oppdateringer

    Linda

    SvarSlett